2013/11/15

IMG_4858
IMG_4871  IMG_4847

IMG_4875           IMG_4824

IMG_4711IMG_4678

IMG_4960IMG_4941

Kaikenlaista on viime aikoina tapahtunu =) Isoimpana juttuna tua mun valmistuminen =) Olen nyt siis valmistunut sisustussuunnittelija! =) hihi ihanaa ku yks unelma on vihdoin toteutunut. Nyt sitte keväällä ajatuksena on hakea jatko-opiskelee sisutusarkkitehdiksi =) Onneks saa tässä nyt huilaa tän talven ja keskittyy vaa täysillä laskemiseen =)

Boardexpot oli ja meni pari viikkoa sitten, ihan hyvä että ne on vaa kerran vuodessa, huhu tulipa taas biletettyä koko talven edestä =D noei, mut vähäks aikaa kyllä ei perrylight enää maistu =D haha.
Sain kyl ostettua expoilta uudet laskumonot, burtonit, toivottavasti olisivat hyvät =) Tulispa se lumi nii pääsis testailee. Tässähän aivan sekoaa kohta, kun lunta ei näy maillahalmeilla. Huoh.

Eilen oltiin kattomassa Idols live lähetystä barona arenalla. Tehtiin läpällä iskän kaa Federal kannustus kyltit, mut eihä me telkkarii päästy, höh. Hauskaa oli kyl muuten, vaikka en oo ite seuraillu noita Idolsei  ollenkaa. Jännää oli just nähä miten tollast ohjelmaa oikeesti tehää. Ja nähtii me J.Karjalainen ku se oli esiintyy siel. Ja ei ne Idols laulajatkaa ollu huonoja. Kaiken kaikkiaa hauska ilta =)

Ja ainii kävin ottaa vihdoin ton lumihiutale tatuoinnin, minkä oon siis halunnu ottaa viimeset 5 vuotta. Idea ei ollu vaa täysin valmis, tai sellanen et se olis miellyttäny mua, nii siks täs välissä on tullu otettua pari muuta leimaa. Mut sitten löysin sellasen pohjan mikä miellytti ja Tatutan tatuoijat teki siitä maailman upeimman tatuoinnin =) Ah mä niin rakastan sitä!

Mut joo haha sori tää on vähä tälläne random poustaus, ei oo ollu aikaa vaa oikee ottaa mitää oikeita kuvia. Nääki kaikki tässä on otettu kännykällä, siks laatukaa ei oo mikää tajunnanräjäyttävä. Tonne välii tungin kans biisuja mitkä on soinu mul repeatillä nyt viimeaikoina.
Palaillaan pian vähän paremman poustauksen merkeissä =) !




2 kommenttia:

  1. Mäki ostin expoilta uudet Burtonin popot...mmm..Emeraldit ne taisi olla. Ainut että oon niin melajalka, että kenkäki tais olla 10 ja nyt mun siteet on vähän äärirajoilla että meneekö monot niihin. Tai meneehän ne ja hyvin istuukin, mutta kun mulla on takaa kaadettavat "automatic" siteet, niin niiden idea menee vähän hukkaan kun joudun kuiteskin avaa sidettä melkee kokonaa auki tunkiessani noita popoja siteisiin, No kai mä talven aikana opin käyttää niitä :D

    Mäki sekoan kohta jos ei saa lunta tänne etelääään! Ja vituttaa kuunnella kun ihmiset ympärillä niin onnellisina hehkuttaa kun talvi ei näytä tulevan ja ne saa nauttia "lämmöstä". Hemmetti en tajuu miksei ihmiset haluu valkosta lumipeitettä joka valaisee pimeitä päiviä ja muutenki lumisateen luulis olevan parempi vaihtoehto vesisateelle o_O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei :D no ehkä keksit jonku hyvän systeemin niihin :) muute ne mun monot tais olla kans emeraldit :) saa nähä onko hyvät ! Oon skeptinen sen kiristys järjestelmän kaa, entiiä luotanko siihe et pitääks ne ne monot kireel :) mut joo saa nähä :)
      Joo muaki masentaa aina ku yrittää hehkuttaa talvee nii kukaa ei oo messis :D kaikki aina dumaa ja hehkuttaa lämmintä :( mut joo oon samaa mieltä sun kaa, ei siin oo mitää järkee et jengi digaa täst vesisateest enemmän ku lumest :D

      Poista