2012/03/22

Springtime

HEYY! joo toi video juttu on nyt täysin jäissä. Arvatkaa vaa alkoko mun kone ryttyilee mulle just ku vihdoin olis ollu aikaa sitä videokoostetta itävallasta tehä, joopajoo! se valittaa et mun koneessa ei oo powerii pyörittää niit videoita haha =D aika surullista. no teen sen joku pv mun veljen koneella siin on enemmän tehoja =D oon kyl hyvin pettyny tähä mun koneeseen.. täytyy myöntää! =DD mut tässä lohdutukses vähä hienompaa laskemista! Nimittäin DC Lumilautakoulusta on tullu pari osaa lissää =)! mä jo niitä kahta ekaa osaa mainostin tossa tammikuussa =) Ja taas on kaikissa noissa taustalla mun poikaystävän tekemät biitit! jos tykästyit niin lisää pääset kuulemaan täältä! Täytyy kyl arvostaa, siististihä nuo vetää! ja kaks ekaa klippiä kuvattu serenassa, mun kotimäessä hihi =)! muttt palaillaan! huomiseks luvattu +7 astetta lämmintä ja aurinkoo, joten serenan rinteet kutsuu! jiappp!
ps. oon syvästi pahoillani täst video viivästyksestä!


DC Lumilautakoulu Osa 3 FS Boardslide from DC SHOES FINLAND on Vimeo.


DC Lumilautakoulu Osa 4 BS 360 from DC SHOES FINLAND on Vimeo.


DC Lumilautakoulu Osa 5 FS Nosepress from DC SHOES FINLAND on Vimeo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti