2012/03/13

golden oldies

Holla! sorry täst hiljaisuudesta, ollu paljon puuhaa viime aikoina =) aika on menny mäessä ja duunissa! Olin tossa viime vkl volcomin peanutbutter rail jameissa Talmassa! Oli just hauskaa osallistua, vaikka taso siellä naisilla oli sairaan kova! Mä en millää pärjänny muille, mut siistiä oli nähä kui hyviä tytöistä on tullu =) tykitti melkee samoja temppuja ku jätkätki!!! =) Kevät on hyvää vauhtia tullu, ja alkaa kuumottaa et kohta se kauden loppu häämöttää taas. Onneks täs on viel hetki sentää =) ! täytyy vaa tykittää täysii loppuun asti =))! mun video matkasta on vielä vähä jäissä, oon saanu sentää ne klipit valittuu, nyt ne pitäs vaa editoida ja sillee =) ! mut mä yritän palailla pian taas =) tässä vähä kevät mussaaa mitä oon nyt popitellu viimeaikoina, kaikki biisit on vanhojatuttuja taino pari on melko uusia, mut ne saa vaa hyvän mielen ja kivoja muistoja!




1309940545545_large



d5b96cc04c25736b4d4982fa7de5d949_large



img_3687_193618991_large






Kuvat: we<3it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti