2011/12/06

ensilumi !

heyy! tähä alkuu heti hyväää itsenäisyys päivää kaikille =)! Oon muute super fiiliksissä koska eilen sato ensilumet tänne espooseeki!! oijoi kohta pääsee laskeee =) kui jepaa! jaja no nyt varmistu kans tos pari päivää sit et mä lähen 3 viikon päästä espanjaan! semi rentoo, oon siel sit uudenvuoden =) ! jeje noo tänää käytiin mun mummin luona leipomassa pipareita =) pari aika huonoo kuvaa sieltä, otin noita mun kännykäl ku kamerasta loppu akku.... hehe. oli hauskaa! nyt kohta casin luokse eiraan =) pääsen haukkuu sen kaa ihmisten pukui linnanjuhlissa =DD haha se on aina nii hauskaa ! Huomenna ihana vapaa päivä, kelasin käydä ostelee filmiä mun polaroidiin jaja varaamas The Soundsin keikkaliput, nii jos siis ette vielä tienneet The Sounds tulee suomeen kai ens maaliskuussa!!! huuuuh awesoness! =)=)) sitä keikkaa ei voi missaa =) otettiin kans täs illalla muutama kuva jullen kans.. ostin itellenni joululahjaks tommosen onepiecen! se on super mukava =) näytän ehkä vähä isolta jättiläis vaahtokarkilta tai joltai semmoselt, mut en välitä ku se on nii sairaaaaan mukava =))) hihi. jeppistä, hyviä illan jatkoja kaikille ! =)
sdcscd
uus takki ja LUNTA!
deede
nlklkn
cddscd
kjlkjl
xsaxxs
hahaha ja joo julle teki ton sormen, semi kreepy! ja voitte vaa kuvitella, se näytti vieläki ällöttävämmältä paistuneena =D
lnljknk
jgjhgj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti