2011/12/14

new stuff

uuttauuttauuutta tavaraaaa jihi! VIHDOIN toi takki saappui postissa, oon odottanu sitä hyvin pitkään ja oon super ilonen nyt ku vihdoin sain sen! se on täydellinen =) ja noi lapaset on edelleen söpöimmät lapaset mitkä oon koskaa nähny! =) hihi. Oltiin tossa viime lauantaina itäkeskuksessa pyörimässä casin kans ja se ihana osti mulle noi kaks laukkua !! tykkään molemmista ihan sikana =)! ja ostin yks päivä uuden kangaskassin melodicalta! tykkäilen siitäki hulluna, oon jo parissa päivässä kerenny sotkee sen kokonaan =D miten mä osaanki... eipä mul nyt hirveesti muuta, tai no sellanen kysymys.. missä lumi? tää alkaa pikku hiljaa masentaa oikee kunnol... tahdon noukalle! huoh. lähen salille jumppaa ahdistuksen pois... army jumppa kutsuu, huhu väsyttää jo nyt =D tsauuhh! laittakaa kommenttei noista ostoksista, mitä mieltä te ootte? =))
ps. käykää kuuntelee passion pittiä, on muutes överi rentoo musaa!

dffgfdgfd
dgfgdg
sdsdfds
ljlnlk
sfsdf
dfsddf
ghfgghf
asadd

2 kommenttia:

  1. kivoja ostoksia, varsinkin noi lapaset!!! :)
    ps. mistä oot ostanu ton sun tpaidan mikä sulla on tos ekassa kuvassa, ja minkä merkkinen se on?

    VastaaPoista
  2. kiitosss =)) ostin ton paidan yhest skedekaupast berliinist ja merkki on Analog =)

    VastaaPoista