2011/11/30

HEYOU ! mulla oli tylsää näin vapaa päivänä joten päätin kuvailla mun lemppari kamoja =) tossa mun käytetyimmät ja kivommat kengät mitä omistan (niitähän ois siis lisääkin....) =)) jaja mun lemppari pipot ! eipä mulla muuta, illalla aijon mennä testaan salille ARMY tunnin!! joo o en tiedä mitä odottaa, tuun olee huomen niin kipeenä joka puolelta =D haha. hyvii päivän jatkoi kaikille =) ps.kuulemma ens viikolla pitäs tulla lunta... olishan se jo aikaki!
keskiviikon musiikkia vielä tähän näin:

klklkm
jhkjhk

4 kommenttia:

  1. whaat onks janoskeista naisten malli?? vai onko toi miesten?

    VastaaPoista
  2. noi on iha miehien molemmat, pientä kokoa vaan =) aika hyvin yleensä löytyy pieniäki kokoja noista malleista =)!

    VastaaPoista
  3. oioioioioioi mistä vanssit?

    VastaaPoista
  4. turkoosit on new yorkista ja tumman vihreet ja mustat dropinmarketista =))

    VastaaPoista