2011/11/25

Kohta on jo joulukuu ja ulkona näyttää tolta... joko tulis lunta?

MOIMOI! juuhh viikko pöyrähtäny ja en oo oikee jaksanu kirjotella mitää, tai no eipä oo hirveesti ollu mitää kirjoteltavaakaa =D olin siel CSS keikal viime to ja huhu se oli niin hyvä, oon vielläki fileis siitä =) soitti kaikki lemppari biisit =) sit kans rakentelin tos viime vkl oman pressin mun mökille, siit tuli oikeestaa iha jepa, ehkä hieman lyhyt, mut kyl mä luulen et saan sen toimii iha hyvin =))) joooo ja nii kertokaa mulle missä toi lumi kuppaa? viime vuonna tähä aikaa laskettii jo iha täysil tääl eteläski, ei vaa nyt, hiton ilmastonmuutos =( masentavaa kattoo ikkunasta ulos ja näkyy vaa harmaus ja vesisade... mut kyl se talvi viel tulee, tulispa vaan nopeemmin hihi <3 on tullu kans ostettuu vähä uusii juttusii, ostin maaailman ihanimmat vanssit =) niistä varmaa kuvia myöhemmin =) jajaja sit kaikkee pientä kivaa =) ps. täs mun tän hetken lemppari biisi AH KUUNNELKAA!


NYT ON MYÖS VIIMISET PÄIVÄT MENOS D-DAYSiä KÄYKÄÄ KATTOMASSA TARJOUSTUOTTEET TÄÄLTÄ!! upeita tarjouksia monilta huippu merkeiltä, kuten nikita, volcom, wht moment, vans, obey jnejnejne =) kymmenen prossaa pois tarjous hinnasta tällä koodilla: wayoflife

17112011041
17112011049
adfadad
fsfsdfd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti