2014/03/06

Last day ja tiimi kuva









Vähä taas lissää kaupunki kuvia =) Ja meidän niin hieno tiimi kuva =) Tein tänäkin vuonna meille kaikille reissupaidat ja mun mielestä noista tuli tosi kivat ! =) Ne on hauskoja muistoja vanhempana noi paidat! Ja niistä on tullut tavallaan jo perinne =) Käytiin vikana iltana, joka sattui sopivasti olemaan myös ystävänpäivä, syömässä brasserieta yhdessä. Se on tollane jännä mötikkä, jonka sisällä on hiiliä ja siinä päällä sitte paistellaan kaikenlaista lihaa =) Lisukkeina oli sitte uuniperuna, salaattia ja hyviä sooseja =) Namnam oli hyvväää!! Siinähän meijän vika ilta meni rattosasti. Käytiin sitte vielä ennen kämpille menoa meijän lähi kapakassa juomassa yhet matkan kunniaks =) Se kruunas hyvän matkan ja kivan ystävänpäivän =) ! Seuraavana päivänä oli sitte lähtö kotiin. Mulla jäi edelleen samanlainen kaipuu takaisin Chamonixiin, kun mulla jäi ekankaki reissun jälkee neljä vuotta sitten. Mä en saa tosta paikasta tarpeekseni =) Osa mun sydäntä jäi sinne ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti