2012/11/30

Heiyo! Tässä pari juttusta mitä oon hankkinu/saanut täs viime kuukausina =) toi Obeyn paita on ihan unelma =) JA toi kamera! AH! pidettiin eilen casin kanssa aikanen joulu, koska mun lahja oli sellanen minkä halusin antaa ennakkoon sille, ostin siis casille lumilaudan joululahjaks =) niih ni siksi pidettiin sit eilen meijän joulu ja vaihdettiin lahjoi ja sain casilta ton Nikonin =) Se on niiiiiiin söpö siis se on pienempi ku luottokortti, noista kuvista ei sitä nää nii hyvin, mut yritän ottaa parempii kuvia vielä joku pv =) mut siis ah rakastan sitä se on niiiin magee! ja ostin itelleni uudet laskuhousut, ajattelin et hemmottelen vähä itteeni =) ja tulipa hyvään aikaa, koska nythä sitä lunta on... ja paljon ! Mä en vois olla ilosempi! =) muttajooo mä lähen nyt viettämään mun vapaa päivää, tekis mieli mennä tekee vaa lumienkeleitä tonne kinoksiin.. ehkä mä meenki hihi mut palaillaaaaan =) tsuaah !

IMG_8822
IMG_8877
IMG_8836
IMG_8938
IMG_8950
IMG_8915
IMG_8919
IMG_8899
Iskä osti mulle joulukalenterin hihi vähänkö söpöö =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti