2012/10/02

heellou!
kävin tuossa viime viikon lopulla jullen eli mun veljen uudel kämpäl =) siinä sit hengailtiin ja kuvailtii vähä mun uusii vaatteita =) Mä rakastan mun uutta Obeyn takkii ahhhh se on unelma! =)
Iha huippuu et nyt on jo lokakuu, tästä se alkaa! täs kuussa alkaa olee kaikki ensi-illat ja ystävämyynnit =) Pikku hiljaa alkaa tulee viileempi ja sit tulee lumi ! mä en jaksais odottaa ollenkaaaan ! oon niin fileis täst talvesta, haluun vaa päästä laskee, harjottelee ja oppii kaikkee uutta!

noora_fb
noora1
cribzzz3

4 kommenttia:

  1. Eiiih, mitääh 8DD mähän tiiän/tunnen jullen (ei toki etten ois mitään vihiä saanu, siitä että hän on veljesi). Ja nyt mua nolottaa ku oon jossai bailuis egoillu kovee äänee et oisin muka joku hyvä snoukkaa ja ku katoin tos sun videoita ni sä se tässä pro olet. Mä painan nyt pääni pensaaseen...

    -K

    ps.jään seurailee. Sit ku mulla on blogi jossa kehtaan julkaista jotain, niin liityn lukijaks vielä 8)

    VastaaPoista
  2. Haha aijaa vähä hauskaa :D pieni maailma!
    hihi kiitos mut emmä nyt mikää pro oo vielä :) äläkä sä mee pensaasee :)
    kiva kuulla et jäät seurailee :)! Yritän tossa piakkoin saada lissää laskupätkii editoituu :))))

    VastaaPoista
  3. Cool, itekki tykkäsin tos vuoden vaihtees kuvailla. Varsinkin kun alottelin kaikkee laskee pressist, hyndist etc. Mut menin sit murtaa ranteeni. (Nyt oon ainakin busted, kun näin Jullen sinä päivänä ku tepsuttelin päivystyksestä käsi kipsis)

    VastaaPoista
  4. Voi ei! Noi murtumat on kyl nihkeitä! Ja harmi et noin alkutalvesta viel :( toivottavasti paranee kunnol ja nopsaa nii pääset taas mäkeen :) !

    VastaaPoista