2012/01/01

2012!

heijo! sori ihanat lukijani, mä lupasin teille sen uusvuos poustaksen mun viime vuodesta ja hömppä ku oon nii unohdin tehä sen =D haha. mutt nou hätä! jos jaksatte viikon odotella niin teen sen sitten =) eihä se haitaa vaikka se vähä myöhässä onki? =) tässä vähä lohdutus kuvia =) Elikkäs oon tällä hetkellä espanjassa äitin luona =) ! tässä kuvia vähä eliseltä uudeltavuodelta =)! käyttin illalla syömässä ja mentii siitä sitte semmoseen pikku kapakkaan nimeltä Tango. kuvat on sieltä tangosta, aika omanlainen paikka, joka tavara siinä baaris on erilainen, mut mikäs siinä =D mut joo laittelen lissöö kuvii täält tässä viikon mittaaa, palaillaaaaan ! =)
jeje
illan vaatetus, ja uudet kengät! oon rakastunu niihin ah!
skumppa
moimju
juju
rypäle
Espanjassa on perinne syödä uutenavuonna keskiyöllä 12 viinirypälettä, yks rypäle yhtä kirkonkellon kumausta kohden. Se kuulemma tuottaa onnea ja sit seuraavasta vuodesta pitäs tulla oikeen hyvä jos saa ne kaikki syötyy kellon kumausten aikana =) mä sain syötyy omani mut äitiltä jäi noi loput 4 syömättä :(
m,m,
mkmk
jalatt
otin tos aamul hieman tania, ulkona oli +36 astetta lämmintä, aika jepa alotus vuodelle 2012 =)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti