2011/12/25

Jhoului!

hyviiiää jouluja kaikille =) Mä oon viettäny joulua tääl mökillä vihdissä mun perheen kans =) Meil on ollu aika perus joulujuttui mitä ollaa puuhattu, koristeltu kuusta, käyty haudoilla, keitetty riisipuuroo ja syöty se, käyty saunassa, syöty paaaaaaljon joulusafkaa, avattu lahjoja ja otettu miljoona kuvaa =) tässä kuvista osa =) ! mä toivotan vielä oikeen hyvää jouluja ja palaillaan ennen uuttavuotta. Mä kelailin poustata taas sellasen uusvuos poustauksen, elikkä mun vuosi 2011 pähkinänkuoressa =) joten pysykää huudeil hih!
adadfdfdf
jgfjgfhg
wqwqws
saasddas
sdfdsddsg
aafasgg
dasdadfdfh
ewerwer
Jooo älkää kommentoiko hihi...
sasadadd
geeegr
julle oli fiiliksissä puurosta!
saasdsad
asdfsfgdh
sdafgfhj
fsdsdfsdf
asdasfaff
ddasdasdds
+4° perus joulu!
assdasdasd
dsdfsdgdfh
sadasfs
illan ehkä hienoin lahjapaketti! =)
wewedde

3 kommenttia: