2014/12/07

Kausi korkattu!

Hei ! Käytiin iskän kanssa lauantaina itsenäisyyspäivä laskuilla vihdissä. Ne oli mun kauden toiset laskut =) Mulla laskukausi alkoi torstaina ku talma aukesi =) Ihanaa päästä taas lumille, se on jotenki niin terapiaa mulle. Kumpa ne nyt vaa sais pidettyä noi keskukset auki! Pidetään kaikki peukkuja, että tulis pakkanen ja lunta =) Ja hei enää kaks viikkoa jouluun! iha hullua eikö!?
Tässä vielä pikku pätkä lauantailta =) ja pahoittelut hieman tökeröstä editoinnista, joudun tappelemaan mun vanhan koneen kanssa ja se ei oo oikee yhteistyökykynen näissä hommissa. =) Toivottavasti sais pian kuvattua lisää matskua... olin kokonaan unohtanu miten hauskaa on kuvata =)) !! Mutta tästä tää lähtee taas! Hyvä alku kaudelle, että uskalsin kokeilla fiftaria kaikkiin reileihin =) Ens kerralla vois jo kuumotella boardslidea =)=)

iskäidksä from noora kerminen on Vimeo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti