2012/09/06

HELLO!
sori tästä blogihiljaisuudesta =( On ollu nyt viime aikoina nii hirmusesti puuhaa =) tuntuu et mä oon muutenki vaa erkanoitunu kaikesta ja kaikista =( No mut mun elämäs ei oo tapahtunu muutaku postiivisia asioita, joista mä oon super innoissani =) Pääsin opiskelemaan sisustusuunnittelijaks! ja se on iha super makeeta! =))) töissäki on tullu oltua melkeempä joka päivä =) Sit ollaa suunniteltu uutta alppimatkaa täks talveks, awesomeness!!! =) ja muutenki oon niin valmis talveen! mun puolesta vois heti alkaa satamaan lunta =) oon myös parhaani mukaa yrittäny kuntoilla, ja kävinki tos viime lauantaina juoksemassa Nike Midnightrunin kunnon maailmanloppu säässä =D sato aivan kaatamalla ja tuuli, mut eipä se haitannu oli sika kivaa ja ens vuonna varmasti uusiks =) ! sen tuloksena kyl tulin kipeeksi ja nyt ollu koko alkuviikon saikulla =) En oo hirveesti mitää kuvia kerinny ottaa ton espanjan loman jälkeen nii heitän tähä jotai sekalaisia kuvia instagramista viimeajoilta... eikä niitäkää oo hirveesti =D mut se tulee muuttuu yritän täs joku päivä ryhdistäytyy ja kuvailla jotai =) täs pari aiiiivan mahtavaa biisiä! varsinki tua eka =) I LOVE IT!

#hookah #smoke #lips


I'm gonna run #NikeMidnightRun 10km tonight!!! :) #raining #windy #coldweather #running #awesome #Helsinki #Finland

Sunset! @home

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti