2012/06/19

Boy you're so dope, your love is deadly, Tell me life is beautiful, they all think I have it all, I have nothing without you

heyoouu!
sori täst hiljaisuudesta, mut nyt hihii mulla alko LOMA! joten on aikaa kans kirjotella tänne enemmän =) vähä kaikenlaista ollu täs viimeaikoina, onnistuin saamaan jotenki angiinan ja se ei tosissaa oo kiva tauti :D Oon kans shoppaillu hieman uusii juttusii... hups.... kuvia otan kamoista joku päivä ku jaksan kaivaa kameran esiin =) oon myös värjänny mun hiukset, pidän sen vielä yllärinä et minkä väriset ne on , mut kuvaa niistäki piakkoin =))! tässä nyt vähä musiikkia mitä oon kuunnellu viimeaikoina =) palaillaan ja muuten olin huomannu et pari lukijaa oli tullu lissäää jeijj =)) ihanaa et jaksatte lueskella mun hölmöi juttui =) !!

Tää biisi on täydellisyys varsinki tää live veto! Oon koukussa!










Tää on mun poikaystävän tekemä remix Meikon biisistä Leave The Lights On! Mä tykkäilen tosipaljon! Kertokaa teki mielipiteenne ! =)) 







1 kommentti: