2012/05/08

Sä kuulut mun unelmiin!

Heiii =) Jeppistä oltiin tossa viikonloppuna Hangossa käymässä casin kanssa =) oli hauskaa tehä tommone pikkune roadtrip pitkästä aikaa =) Hanko on nätti kaupunki ja veikkaan et kesäl tosi jees! nyt oli vähä harmaa sää ja melkee sato vettä, mut ei se meitä haitannu =) Käytiin kans kuvailee vähä yhillä autiotaloilla siellä hangos just, mun mielestä se mesta on sairaan makeee !! iha täynnä graffittei ja romuu =D saatiin mun mielestä parit tosi kivat otokset =) mitä mieltä te ootte? =) nyt ens viikonloppuna ois reissukohteena turunsaaristo, missä viime kevänäki kävästii mun perheen kans. Ihanaa päästä rauhottuu keskelle merta ja olla ilman nettii ja kaikkee koko vkl =) Kohtapuoliin iltavuoroon duuniinn, huoh mielummin olis ulkona ku on noin sairaaan nätti sää, autonmittari näytti +14° =) !! muttamutta palaillaaan, tässä vähä ihanaa keväistä ja aurinkoista musaaaa =)

adsdfdf
sdsgs
sdsdgg
hgfgfj
nbjk
fddfdsf
dsfsdffs
gjgkj
dsdfsdf
hkhkh
sfsgsg
qeerer
klkj
csdf
jhkjh
ewwewt
saasasd

5 kommenttia:

  1. Kukaa tuo mies on? Taisitki sanoo jo nimen mut onkse joku sun veli vai mikä?

    VastaaPoista
  2. Se on Casi, mun poikaystävä :))

    VastaaPoista
  3. aijjjaa se vaan näyttää hirveesti sua vanhemmalta! Tai nii ehämmä ees tiiä sun ikää ja tytöist on aina hankala sanoo! Eli minkä ikäsii ootte :) Ja eihä suuremmas ikäeroskaa mitää pahaa oo.

    VastaaPoista
  4. Kävin stalkkaa sun facest et oot 91!!!! Eli jonku 20! heh sorii luulin et oot joku 95 tai 94 ...:D En tiiä mist mullon tälläi käsitys,ehkä ku tulin muistaakseni jonku toisen blogin kautta mikä oli sun kaveri ja se oli sen ikäi? Tai emmämuista. Mut etsä ny iha parikymppiselt näytä mut eei pahal mitenkää :D
    ps.oot hirmu söpö :-)

    VastaaPoista
  5. Ano: Haha voi kiitos :)) joo siis oon 20 ja kesällä täytän 21 :) ja casi on mua pari vuotta vanhempi :) monet luulee mua nuoremmaks ku oon, eli et oo ainoo hihi :) ja otan sen vaa hyvällä... Mielummin niin päin ku et näyttäsin hirveesti vanhemmalt ku oon hih :))

    VastaaPoista