2011/11/13

hyvää isänpäivää!

heiiiyo! viikko pyörähtäny ja eipä mitää kummallista oo tapahtunu vähä ollu mieli maassa, syytä en itekkää tiiä, mut kaikki tuntuu vähä sellaselt pläääältä :D viikko menny melkee kokonaan duunissa =( kävin mä tos yks päivä testaamas joogaa ja oli vaikeempaa ku olin kuvitellu =) mut silti iha jees, pitäs varmaa yrittää käydä säännöllisesti nii oppis ne liikkeet oikein ja kunnol =) pitää ottaa tavotteeks, sit olis super notkee talvel mäes hihi =) eilen ajelin tonne mökille vielä duunin jälkeen, käytiin saunas ja sit oli ihana vaa rentoilla koko ilta takan ääres =) tänää on isänpäivä ja kaikille isille sinne paljon onnee... mun iskää ei kyl kukaa voita, se on maailman paras <3! Kohta saunaa ja hyvää ruokaaa aijai =) ps. sain vaihettuu mun siteet tohon mun uuteen lautaan, nyt vaa sitä lunta kiiitossss!! =) NNIIH ja mähä vähän innostuin tossa yks päivä ja tilailin sit vähä uusia laskukamoja! mut hei en voinu vastustaa, kattokaa nyt tota takkiiki iha sairaan siisti, huh!! joo maksohan se iha kivasti, mut pakko joskus panostaa khi =) ja noi lapaset, ootteko koskaa nähny noi söpöjä lapasia, mä en =)))) ! ja sit tilasin kans tollaset electricin laskulasit, toivottavasti on kivat, ainaki ne näyttää siisteiltä =) nyt vaa hulluna odotan et postista tulis viestiä et paketti on tullu =) ! nyt sitä saunaa oijoi =)
käykää teki kattomassa uudet laskukamat dropinin sivuilta saatte ne -10% alennuksella koodilla: wayoflife =) check it outtt!
  H0651104BBC (1)
K7151108BLK
EG0411023BPKC
kuvat dropinmarket.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti