2011/09/05

saikkua

heipsan ! taas pari päivää vierähtäny, viimeks kirosin teille sitä ku olin tulossa kipeeks.. no nyt se sit iski ja kunnolla. Se jotenki ehti huijaa mua et olisin ollu jo iha terve, mut viikonlopun jälkee mul on iha eri olo. Saikkua sain kaks päivää eli iha jees, saa rauhassa tervehtyä =) viime torstaina löysin upeen flanun UFFista, oon niin ilonen, koska oon ettiny tollasta punavalkosta flanuu jo pitkää ja nyt sit löysin sen =) tykkäilen kyllä! Niih ja kävin tossa ostelemassa itelleni uusia kauneustuotteita =) oon tosi fiiliksissä kaikista noista.. en oo koskaa ennen käyny tossa LUSH liikkeessä, ainaki isossa omenassa espoossa sellanen liike löytyy, mutta iloisesti yllätyin niiltähä löytyy vaik mitä kivaa =) Ostin kokeiluun nyt tollasen kiinteän shamppoon ( pinkki/vaaleanpunainen pyöreä juttu kuvassa), jonka pitäs vielä stimuloida mun hiuksia kasvamaanki! kuulostaa tooosi hyvältä, toivotaan et se myös toimis =) ! ja tuo iso musta purkki kuvassa on kuiville hiuksille tarkotettu hiusnaamio, katotaa miten se vaikuttaa tähä mun takkukasaa =) mä lupaan raportoida tänne jos huomaan jotai mullistavaa sen/noiden käytössä ja jos mun hiukset kasvaaki yhtäkkii iha hulluna =) onks teillä kokemuksia kiinteän shamppoon käytöstä? mielellää kuulisin mielipiteitä jos niitä vaa löytyy =)
Ostin myös bodyshopista vartaloharjan ja silmänympärysgeelin, jonka pitäs poistaa tummat silmänaluset, i truly hope so! Lumenelta halusin kokeilla tota kirkastavaa tehohoitoa, tulokseksi luvataan kirkas, elinvoimaa hehkuva iho! eiks kuulostakki hyvältä =) plus sit ostin perus sävyttävän päivävoiteen =) ja sit ajattelin et voisin ostaa jonku uuden kivan kirjasen, ja vähä aikaa ku suomalaisessa kirjakaupassa niitä hyllyjä tuijottelin nii löysin ton "One Day" pokkarin, se on englannin kielinen mut mikäs siinä =) takakannessa lukee näin: You can live your whole life not realising that what you're looking for is right in front of you. musta toi kertoo sen kirjan teeman aika hyvin =) mut mä lähen testailee noita niih palaillaaan =)! pistäkää kysymyksiä tulee jos haluutte tietää jotai lissäää =) tsau!

gdfgdf
bcfdfbd
rsrsrg
fddf

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti