2011/09/21

Another night

heiyou! täs on nää muutamat päivät menny melko koomas. Paljon vaa unelmointia ja haaveilua. On se kiva välillä unelmoida, se piristää :) Huomenna meen mun veljen kummitytön synttäreille, se täyttää kaks kai :D haha en oikeestaa tiiä. Mut hauskaa nähä vähä sukulaisii ja tuttui =) sit taas ihana viikonlopun työputki, voin kertoo et siitä ei tuu kivaa! mut onneks on nyt nää pari vapaa päivää, saa rentoilla =) patsi mun lihakset on niiiiin kipeenä eilisen vatsa-peppu jumpan takia et hyvä ku pystyn kävelee, niiku oikeesti =D se vähä vaikeuttaa kaikkee, mut yritän venytellä nii ehkä se siitä =) niih ja sain tossa eilen uuden kännykän, Nokian N8! tartten viel hetken totutteluu, en oo ennen omistanu kosketusnäytöllistä puhelinta. Se välillä tuottaa vähä vaikeuksia, muuut kyl mä tykkään tost tosi paljon, on se vaa siisti! plussana 12 megapikselin kamera ! wuuh. meeliky! Ja tossa kuva noista lyhyemmistä hiuksistä, pistäkää kommenttii et mitä mieltä ootte =) nyt nukkumaa... kohta :) täs viel unimusaa ! oon tykästyny tähä mac millerin biisii, kuunnellu sitä luupil pari päivää.


gdghdg

2 kommenttia:

  1. ihan tosi makeet hiukset!! tykkään:-) ite oon ankarasti kasvattanu joku 3v tätä omaa pehkoo ja tää on muutaman sentin pääs navasta nytte. ja tottakai mä nyt haluisin napsasta tän yhtä lyhyeks ku sulla, tai ehk jättää iihan vähä pidemmäks :D vaikeeta!! toisaalta se on vaa hiusta ja aina kasvaa takas jne, mut sit siihenki menee varmaa vähintäänki se 3v et se olis takas mitä tää nyt on..heh pien purkautumine, sori!! eniveisss siisti letti! : )

    VastaaPoista
  2. kiiitos paljon =) eiiku just mahtavaa et kommentoit =) joooo mäki yritin epätoivosesti kasvattaa tätä mun tukkaaa, mut ei se vaa kasvanu.. nii päätin sit mennä toiseen suuntaa =D niih no jos sulla on jo nii pitkä tukka nii siinä menee kyl aikaa ku sen kasvattaa takas, mutta vaihtelu virkistää =)) mulla ei nyt nii pitkät hiukset ollu nii ei haitannu leikkaa ku ei näis mee kauaa ku ne on taas samanlaiset ku sillon, varmaa enintää vuos =)

    VastaaPoista